
Na kraju materijalističkih dana, „doba grabeži i pohlepe“, pojavit će se mnogi lažni proroci. Oni će mnogo govoriti o Božjoj ljubavi – a njihova će djela ipak biti ljudska. Pravi prorok i duhovni mudrac nije onaj tko govori o Božjoj ljubavi, već samo onaj čija su djela dobra.
7. Uđite na uska vrata. Jer uska su vrata i tijesna je staza koje vode u život, i malo ih je koji ih nalaze. A široka su vrata i prostran je put koji vode u propast i mnogo ih je koji idu njime. (Pogl. 27, 7)
Ja, Krist, objašnjavam, ispravljam i produbljujem riječ: (u današnje vrijeme)
„… uska su vrata i tijesna je staza koje vode u život“ znači: u svakome tko se trudi ići tim uskim putem k životu, javlja se mračnjak i pokazuje mu – kao što je pokazivao i Meni kao Isusu iz Nazareta – blaga i ugode ovog svijeta. Svakodnevno se treba iznova suprotstaviti sotonskome i oduprijeti mu se. Tko nije budan, bit će mu podčinjen.
Spoznajte: svatko tko učini prve korake k životu osjeća se najprije sputano i ograničeno sve dok se konačno ne odluči. Jer ono ljudsko što je do sada mislio i činio, sada treba napustiti.
Prvi koraci idu u neizvjesno – oni se zovu vjera i povjerenje. Dok ne učinimo prve korake, staza k životu je uska i tijesna. Prve prepreke koje bi trebalo svladati na putu k srcu Božjem glase: promijeni svoj način razmišljanja i napusti stare, ljudske navike! Pokaj se, oprosti, moli za oproštenje i ne griješi više! To za svakoga pojedinačno znači vlastiti napor i promjenu svega onog što je do sada za njega bilo uobičajeno.
Tko ipak s Mojom snagom izdrži, napustit će usku stazu i dospjeti na veliku cestu svjetlosti koja vodi u kraljevstvo nutrine, na kojoj će s putnicima u svjetlo stremiti vratima apsolutnosti, životu u Bogu.
Svakog je dana čovjek na provjeri: za ili protiv Boga.
Tko se odluči protiv Mene tako što zadrži sve ljudske ugode i sve ono što ga čini čovjekom, taj neće biti doveden u iskušenje na širokoj mračnoj cesti, jer se zavjetovao zavodniku. Tom cestom u propast idu čak mnogi. Njih ne iskušavaju kao one koji idu uskom stazom k životu.
Tko se zavjetovao zavodniku, time neograničeno odobrava ono što mora požeti zbog svoje sjetve.
8. Čuvajte se lažnih proroka što vam dolaze u ovčjem runu, a u nutrini su grabežljivi vuci. Prepoznat ćete ih po njihovim plodovima. Zar se s trnja bere grožđe, ili s drače smokve?
9. Isto tako svako dobro stablo rađa dobre plodove, a trulo stablo rađa loše plodove. Svako stablo koje ne donosi dobre plodove, siječe se i baca u vatru. Zato dobro od zla trebate razlikovati po njihovim plodovima. (Pogl. 27, 8-9)
Ja, Krist, objašnjavam, ispravljam i produbljujem riječ:
Na kraju materijalističkih dana, „doba grabeži i pohlepe“, pojavit će se mnogi lažni proroci. Oni će mnogo govoriti o Božjoj ljubavi – a njihova će djela ipak biti ljudska. Pravi prorok i duhovni mudrac nije onaj tko govori o Božjoj ljubavi, već samo onaj čija su djela dobra.
Dar za provjeravanje ima ipak samo onaj tko najprije provjerava svoje vlastito uvjerenje: vjeruje li uistinu i sam u evanđelje nesebične ljubavi i ispunjava li također smisao evanđelja – i što je već sam ostvario iz nesebične ljubavi prema svojemu bližnjem.
Tek kad postignete nekoliko stupnjeva duhovne zrelosti, moći ćete spoznati ljude oko sebe i osjetiti razlike među dobrim, manje dobrim i lošim.
Tko svoje bližnje još osuđuje i o njima negativno misli i govori, taj još ne može provjeravati ljude oko sebe. Njemu nedostaje dar za razlikovanje. On samo osuđuje – a ne provjerava.
Kako ćete moći prepoznati dobre plodove ako ste još uvijek i sami loš plod? Tko zakone Božje ne provodi u djelo, njemu, dakle, nedostaje dar razlikovanja što je dobro, što je manje dobro a što loše.
Tko želi provjeriti svojega bližnjeg, neka najprije provjeri samoga sebe posjeduje li dar razlikovanja pravednoga od nepravednoga.
Dobar plod može vrlo brzo biti odbačen, a loš potvrđen: onda kada se truli plod ističe s mnogo govorenja i kad se djeluje s puno prividno uvjerljivih riječi i gesta.
Spoznajte: isto privlači isto. Tko je i sam još truli plod, njemu su truli plodovi bliži nego oni zdravi. Tko je pak nesebičan, on je dobar plod, njemu je blisko i ono dobro, nesebično.
Tko je nesebičan, taj posjeduje i dar razlikovanja među dobrim, manje dobrim i lošim plodovima. Tko dakle želi razlikovati dobre plodove od loših, on najprije mora sam postati dobar plod. Samo dobar plod može prepoznati one loše. Loš plod uvijek traži svoje istomišljenike, loše plodove, kako bi nastupili protiv dobrih. Loši plodovi osuđuju, odbacuju, sude i vezuju.
Dobri, zreli plodovi imaju razumijevanja, oni su dobronamjerni, tolerantni i ljubazni prema svojemu bližnjem. Oni doduše oslovljavaju nepravilnosti, no svoje bližnje nose u srcu. Znači: oni više ne prosuđuju, ne osuđuju i ne sude.
Ponavljam: prepoznat ćete ih po njihovim plodovima.
Dobar plod poznaje loš plod, no loš plod ne prepoznaje dobar plod. Dobar plod gleda samo ono dobro, loš plod samo ono loše. Odgovarajuće tome čovjek misli, govori i postupa.
10. Neće svi koji Mi govore: Gospodine! Gospodine! ući u Kraljevstvo nebesko, već oni koji vrše volju Mojega nebeskog Oca. Mnogi će mi u onaj dan reći: Gospodine, Gospodine, zar nismo pomoću Tvojega imena prorokovali? Zar nismo u Tvoje ime đavole izgonili? Zar nismo u Tvoje ime mnoga čudesa činili? Tada ću im kazati: Nikada vas nisam poznavao; odlazite od Mene zlotvori! (Pogl. 27, 10)
Ja, Krist, objašnjavam, ispravljam i produbljujem riječ:
Tko samo doziva Moje ime, a ne ispunjava volju Mojeg Oca, taj je i pored svojega prividno duhovno djelotvornog govorenja i svojih prividno ljubaznih riječi siromašan u duhu i neće ući u Kraljevstvo nebesko.
Tko pak čini nesebična djela ne očekujući nagradu i priznanje, on ispunjava volju Mojeg Oca; jer onako kako postupa, tako misli i govori.
Nesebična djela nastaju jedino iz osjećaja i misli ispunjenih Bogom. Ako su čovjekove misli nečiste, tada su mu i riječi prazne, a djela sebična.
Spoznajte: tko samo prividno govori iz Ja Jesam, tko dakle prividno govori Moju riječ i tko samo prividno čini djela u Moje ime i od toga živi dobro, taj je već primio svoju nagradu. On na Nebu više neće primiti ni- kakvu nagradu. Tko nesebično čini djela ljubavi i radi za svoj zemaljski kruh, on će na Nebu biti pravedno nagrađen.
Spoznajte: duhovni je kruh duhovna hrana duše. Kruh za tijelo treba zarađivati prema zakonu „Moli i radi“.
Duhovni kruh dolazi s Nebesa i daje se onima koji čuvaju zakon ljubavi i života i ispunjavaju zapovijed „Moli i radi“.
Zemaljsko jelo Bog daruje ljudima preko zemlje. Plodovi zemlje pripremaju se radom ruku. Tako radnik zaslužuje svoju plaću.
Prepoznajte razliku između kruha za dušu i kruha za zemaljsko tijelo! Doduše i jedan i drugi dolaze iz jednog izvora, no jedan je duhovni i daje se duši, a drugi je zgusnuta tvar, materija, i daje se fizičkom tijelu. Za ono što veliki Duh, Bog, daruje ljudima za njihovo fizičko tijelo, potreban je ljudski rad, mora se, na primjer, sijati, orati, žeti i prerađivati. I za to treba čovjek čovjeku plaćati.
U Kraljevstvo Božje bit će primljen samo onaj tko sve čini iz ljubavi prema Bogu i prema ljudima.
________________________________________________________
Tekst iz knjige: “Ovo je Moja riječ”
dano preko Gabriele, proročice i izaslanice Božje za današnje vrijeme.
Pripremila: Ana Jurić