Korporativna pedofilija

Bljesak.info

Korporativna pedofilija    

 

Svijet – Obratite pažnju | Srijeda, 10 Veljača 2010

Pojavljuju se na crvenim tepisima, spremno i izazovno poziraju pred fotoaparatima, nose kratke i prekratke haljinice, visoke čizme s platformama, štiklice, našminkane su i isfrizirane, reklamiraju liniju odjeće, glume, popularne su… Pravi holivudski celebrityji.

I ne bi to bilo ništa čudno da njih dvije, Noah Cyrus i Emily Grace Reaves, nemaju samo 10 i 8 godina, piše Jutarnji list u zanimljivom članku.

http://www.bljesak.info/content/view/46562/159/


Djevojčice nisu ni na pragu tinejdžerskih godina, a eksponiranije su, u svakom smislu, nego mnoge njihove odrasle kolegice.

Zar je normalno da obje imaju web stranice za fanove na kojima su stotine njihovih fotografija, od kojih su mnoge vrlo privatne, obiteljske, a mnoge i vrlo diskutabilne, moglo bi se reći polupornografske? Naime, najpopularnija fotografija na stranici osmogodišnje Emily Grace (više od 1400 “klikova”) pokazuje nju i njezinu prijateljicu Noah u roza jednodijelnim kupaćim kostimima u “ozbiljnim”, odraslim pozama.

Fotografija je napravljena u pauzi snimanja reklamnih fotografija za tvrtku Ooh! La, La! Couture, čiju odjeću njih dvije reklamiraju. Emily Grace za njih radi u posljednjih godinu dana, a kako joj je Noah najbolja prijateljica, ona također reklamira tu modnu tvrtku.

Jutarnji list prenosi kako je njihova odjeća u najmanju ruku neprimjerena – kratke lepršave “balerina suknjice” s tigrastim uzorcima, minice i mrežaste najlonke, dekoltei, a sve u kombinaciji s kožnim čizmama do koljena, potpunim make-upom. Možda ta odjeća i ne bi djelovala tako neprimjereno da djevojčice ne poziraju onako kako to rade puno starije manekenke.

I dok su u slučaju Emily Grace najšokantnije fotografije koje je snimila za Ooh! La, La! Couture, u slučaju dvije godine starije Noah šokantna su njezina česta pojavljivanja na crvenom tepihu. Svejedno je je li riječ o nekakvome filmu, seriji ili partyju pod maskama, Noah nosi odjeću kakva bi dobro stajala Nives Celzijus.

Da je kojim slučajem tvrtka Ooh! La, La! Couture registrirana, primjerice – u Australiji, karijera im ne bi dugo trajala jer da bi ih vlasti progonile za “korporativnu pedofiliju”. Korporativna pedofilija, pojam koji su skovali Australci, odnosi se na seksualizaciju djece za potrebe reklamne industrije, odnosno prodaje. Australska vlada ovaj pojam detaljnije opisuje kao slučaj kada neki proizvođač odjeće za svoju reklamu fotografira vrlo mlade djevojčice ili dječake na način i u pozama koje kod odraslih osoba bude seksualne asocijacije. Pojednostavljeno, djevojčica koja pozira poput odrasle žene ili djevojke.

Mnoge tvrtke u svijetu mogli bi smo optužiti za korporativnu pedofiliju, neke to rade neprestano, nekima se ponekada “potkrade”, ali nije to problem samo reklamne industrije već su djevojčice danas “hiperseksualizirane” i, čine se, to malo kome smeta, tvrdi Jutarnji list.

Djevojčice imaju sve manje vremena za djetinjstvo, sve češće ono im se gotovo ne dopušta. Čim postaju svjesnije svojih tijela i spola, počinju se dotjerivati poput starijih tinejdžerica, a posebno je IN nalikovati na neku od zvijezda. Problem je što su zvijezde najčešće i same “preseksualizirane”.

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s